AND YOU STAND IN THE WATER WITH YOUR ARMS CROSSED GROANING HALLELUJAH.

 
Tjohej. Hade tänkt visa en bild på mina knän som fortfarande är rödblågulalila och uppskrapade efter min allt-går-fel-dag i tisdags. Men det såg så äckligt ut att jag besparar er den synen. Se hade jag tänkt skriva nåt om hur stressad jag är över saker som jag inte kommer mig för att göra, men jag blir stressad bara av att försöka formulera mig så vi struntar i det. Däremot kan jag berätta att jag blev lite FKF-nostalgisk igår och har lyssnat på Toto sedan dess. Och nu ska jag iväg och jobba extra lång dag. Duka lite bord och springa runt som en yr höna i några timmar. Auf wiedersehen.
2012-11-01 @ 11:13:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback