AND IN OUR HONESTY, TOGETHER WE WILL RISE, OUT OF OUR NIGHTMINDS AND INTO THE LIGHT, AT THE END OF THE FIGHT.

Jag blir lite extra glad i hjärtat när jag tänker på vilken fin helg jag haft. Mer sånt här i mitt gråa höstmörker. Efter fem timmars sömn vaknade jag förvånansvärt pigg imorse. Åkte iväg till Sion klockan ett för att ställa iordning för dagens familjefest och öva med musikerna (tack Daniela och gänget - kul att få hoppa in med er!). Och vilken fest det blev! Barn, unga, vuxna, pensionärer och alla mittemellan. Tävlingar, intervjuer, pappa-teckningar, bönder, photoshoot och allmän festfeelis. Och när den festen var slut var det bara att åka vidare till nästa - som bestod av smörgåstårta och marängtårta hemma hos mamma och pappa med hela familjen. Vi hann behandla allt från julklappslistor till muddars vara eller icke vara. Och nu har jag en påse med lussebullar i skåpet och mår allmänt fint. Nedan följer bilderna för att bevisa att detta verkligen skett. Over and out.
 
2012-11-12 @ 00:37:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback