AND IF I LISTEN TO THE SOUND OF WHITE, SOMETIMES I HEAR YOUR SMILE AND BREATHE YOUR LIGHT.

 
Ojdå. Känner mig aningen mör efter den här dagen. Satt på Tritonia och skrev uppsats 9-18. Klappar mig själv på axeln för att ha lyckats sätta mig in i ett ämne och producera tio sidor text på tre dagar. Men lite rörig i bollen blir man nog. Genast uppsatsen var klar bar det iväg till Sundom på ledarteamträff där hjärnan gick på högvarv hela kvällen. Nu har jag just kommit hem och helst skulle jag inte vilja tänka alls på några dagar. Imorgon blir det dock både jobb och uppsatspresentation, och sen borde jag sannerligen ta tag i magistersuppsatsen. Känns som att det hopat sig en aning nu. Som tur är tar jag timeout igen redan på torsdag då jag och Linda sticker iväg till Åbo. Man måste ju ha lite balans här i livet. Lika delar jobb och roligheter! Tummen upp för det.
2012-11-26 @ 21:49:09 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback