AND ALL, ALL, ALL OF MY LIGHT IS FOR YOU, AND HOME, HOME`S ANYWHERE YOU ARE TOO.

JAG. ÄR. SÅ. GALET. TRÖTT. Men på väldigt bra humör ändå. Kan konstatera att jag jobbat nästan femtio timmar den här veckan (och då jobbar jag egentligen halvtid) och det har varit intensivt mest hela tiden. Men roligt. Jag mår bra av att vara sysselsatt och jag mår bra av att få vara fysiskt trött istället för psykiskt trött.
 
Igår blev det tjejkväll hos Cila och sen Logen tills valomerkki. De vackra människorna på bilderna nedan var mitt sällskap (och bilderna har jag stulit från Malins instagram). Kärlek till dem för att de är så fina och gör mig så glad. I morse vaknade jag till lyxfrukost bestående av bacon, äggröra och rostat bröd hemma hos Evelina&Anders. Sen hoppade jag på bussen till stan och mötte upp Johannes och Thomas för kinalunch och efter det blev det kyrka hela kvällen. Nu väntar sängen, en godispåse, limsa och en hel massa serier att se ikapp. Och imorgon ska jag vara alldeles totalt ledig. Så just nu är livet synnerligen behagligt.
 
2012-11-18 @ 21:34:37 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback