THE SUN WON`T STOP GETTING BRIGHTER, MY FEET ARE GETTING LIGHTER


Förra sommaren var väldans fin. Den här sommaren kommer att bli ännu finare, för nu är jag ledig på halvtid och hinner vara hur somrig jag bara vill. Dessutom har jag två veckors total semester.

Jag har bestämt mig för att jag ska göra alla såna där saker man alltid säger att man ska göra men aldrig gör. Åka på konserter, fara på roadtrip, sitta på uteserveringar dagarna i ända, läsa hundra böcker, utforska stan på cykel, cruisa runt i en bil med öppna fönster och alltför mycket bas och ligga på stranden så mycket jag bara hinner. Wanna join?
2012-05-30 @ 22:13:37 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: daniela

Jaa, I wanna joina!

Å jätte fina bilder!

2012-05-31 @ 09:10:56
URL: http://ddanielass.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vilka ljuvliga bilder, jag får riktigt sommarfeelis! :)

2012-05-31 @ 20:10:06
URL: http://sofiahelen.blogspot.com
Postat av: Edit

JAAA! va härligt!

2012-05-31 @ 20:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback