IT`S LIKE I`M LIVING ON A SILVER LINING, YEAH!

(weheartit)

Måste bara få skriva ett litet glatt inlägg för att skryta en aning. Jag är kanske inte den som lägger ner allra mest tid på skolarbete, men fina resultat gör mig faktist ändå ganska glad. Blev aningen förvånad när jag idag fick veta att jag fått en fyra som slutvitsord i socialpolitik och i mina båda biämnen. Dessutom fick jag en femma och ytterst fin kritik för min kandidatavhandling, och de senaste veckorna har tre olika föreläsare berömt mig för mitt språk och skrivande. Det är nästan så att jag gör ett litet glädjeskutt!

Utöver detta kan jag konstatera att det enda jag har kvar av skolarbete är en liten diskussionsuppgift, samt att lämna in några färdigt skrivna essäer. Snart har jag mina kandidatpapper i handen. Feels pretty good!
2012-05-21 @ 22:13:12 Leka Studerande Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt! :) Nu får du fira :)

2012-05-22 @ 21:04:11
URL: http://sofiahelen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback