THINGS AIN`T GOING MY WAY, YOU KNOW I NEED YOU HERE, HERE BY MY SIDE, OH, CAUSE YOU ARE THE BEST THING EVER HAPPENED TO ME.

På lördag hoppade jag på bussen till Närpes, där jag inledde kvällen med att fjanta mig med mina systrar i några timmar.
Vi slogs om utrymmet framför spegeln, och Evelina fick för sig att klippa lugg mitt i allt.
När klockan blev åtta traskade jag över till J&P för en riktig festmiddag tillsammans med ett gäng härliga och skitsnygga tjejer.
Toast skagen till förrätt. "Gotinanna" för att citera födelsedagsbarnet! Som huvudrätt åt jag lax med limeyoghurt och örtpotatis, och även om den inte kom med på bild kan jag lova att det var ytterst välsmakande.
Dajmcheescake till efterrätt. Godast på länge.
Kvällens huvudperson - allra vackraste Ann <3
Solstrålen Elin
Bästast-i-världen-Ika.
Röjj.


Tack till alla inblandade, det var en fin och extremt välbehövlig kväll.
Närpes, i lagom doser, är bra för själen.
2012-03-04 @ 21:53:37 Paarrteeey! Permalink


Kommentarer
Postat av: iik

2012-03-05 @ 17:23:42
Postat av: iik

Tack :D



Når kommer et häjmåt na åpnytt då?? :) ja a skaffa Twitter nu idag föresten. Vi yra ju om he na i lördast så ... Ja biiidar vink vink

2012-03-05 @ 17:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback