SEEMS THESE DAYS I DON`T FEEL ANYTHING, UNLESS IT CUTS ME RIGHT DOWN TO THE BONE. WHAT ON EARTH IS GOING ON IN MY HEART?


Idag ska här pluggas. Nu gäller det. Biblioteket är tomt och tyst nu när alla studenter ligger hemma och sover efter skrivningarna, och jag har gårkvällens godisrester som sällskap. Om jag känner efter riktigt noga kanske jag till och med hittar lite inspiration någonstans. Jag är iallafall inspirerad att få det här skräpet färdigt. Själva skrivandet är inte så inspirerande tyvärr.

Och det här skriver jag för att få mig själv att förstå att jag faktiskt ska skriva och inte bara flytta mitt slösurfande hemifrån till biblioteket...
2012-03-26 @ 10:14:44 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback