I SPENT MY TIME WATCHING THE SPACES THAT HAVE GROWN BETWEEN US, AND I CUT MY MIND ON SECOND BEST.


Mitt i allt är den här veckan slut och jag har knappt hunnit tänka på att en ny vecka börjat imorgon. Helgen har bestått av SFC, DooBop-kväll, en krya på dej-lördag med min favorit V.Mars, kyrka och kebab.

Annars. Så är jag fortfarane något avtrubbad och allmänt mystisk. Ska göra ett försök att bota mig sjäv genom att träffa så mycket fina människor jag bara orkar och hinner med den här veckan. Nu däremot, ska jag söka mig mot sängen och sömnen för att orka med det andra jag ska lägga tid på denhär veckan: SKRIVA KANDIDATAVHANDLING SÅ DET RYKER OM DET.
2012-03-11 @ 21:30:58 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback