ÄN KLAPPAR HJÄRTAT MED FRISKA SLAG, OCH DEN LJUSNANDE FRAMTID ÄR VÅR.

Aaaand I´m back in business! Fick ett ryck och kodade ihop en ny design inatt. Sånt som händer. Det här känns lite mer jag (ja, jag har blivit rosa) och lite mer somrigt.

För att fira mitt fina designarbete kommer här några festliga studenter på bild. Jag hann ta mig till både Finby, Norrnäs, Pörtmossen och Sundom under lördagseftermiddagen. Tårtorna var goda, vädret var skruttigt och människorna var snygga. Och kvällen, som avslutades klockan fem på morgonen, blev en av de roligaste och flummigaste på länge. Vackert så.

Cattis, Emilia, Simone, Elina och Johannes är härmed allmänbildade. Grattis!
2012-06-05 @ 22:25:26 Paarrteeey! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback