THE BURDENS THAT YOU CARRIED AND ALL OF YOUR MISTAKES, YOU`RE LOOKING FOR A PLACE TO LAY THEM DOWN, I HOPE YOU FOUND IT NOW, I HOPE YOU FOUND IT NOW.

 
Jag har sagt det förr men det finns nog få saker som är så bra för min självkänsla som att inse hur otroligt cool jag var som liten. När jag känner mig allmänt skruttig plockar jag fram fotoalbumen med bilder från när jag var 1-3 år och beundrar mig själv en stund. Jag menar, om jag var sådär cool då, när jag inte kunde vara något annat än mig själv, då måste det nog finnas kvar lite coolhet än idag också.
2012-06-30 @ 15:39:19 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Bianca

Ja-a, om jag säger att en liten unge är fruktansvärt söt, så måste det vara något extra ;) Och inte har du ju blivit sämre med åren, precis. Hoppas att vi ses snart, coola, supersnygga och söta Julia!

2012-06-30 @ 21:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback