PLEASE DON`T GO, PLEASE DON`T LEAVE ME ALONE, A MIRROR IS SO MUCH HARDER TO HOLD.

 
weheartit
 
Just nu är jag så väldans nöjd med livet. Allt är så fint hela tiden. Idag har jag jobbat på kontoret men egentligen mest bara pratat med Julia. Sen traskade jag till stan och åt glass med Malin och efter det satt jag i en bil med Johannes och Mathias och tittade på regnet och pratade om tjejer/killar. Nu har jag avslutat dagen med att ha en Edith sittande på min soffa i några timmar. Så många fina människor på en dag. Man blir alldeles överväldigad.
2012-06-19 @ 23:58:41 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Edit

Alltså, du har bara världens finaste blogg Julia. Blir alltid lika inspirerad.! :)

Svar: Wow, tack, va glad ja blir! :D
Julia

2012-06-20 @ 20:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback