CAN`T FIND ANOTHER WAY AROUND, AND I DON`T WANNA HEAR THE SOUND OF LOSING WHAT I NEVER FOUND.

 
Idag har jag köpt ett par skitsnygga shorts för att fira det faktum att jag på dagens joggingtur orkade springa 5 km. För någon vecka sedan var jag heldöd redan efter 1 km. När man är så duktig får man skämma bort sig själv lite. Speciellt när det är första dagen på evigheter som man faktist har pengar på kontot. Men med den investeringen tog också de ekonomiska utsvävningarna slut för den här lönemånaden. Jag gör ett stenhårt försök att bli lite mer ekonomisk. Och de senaste veckorna har jag konstaterat att man kan överleva på förvånansvärt lite pengar. Sånt är också fint att märka.
 
Nu ska jag bädda ner mitt frusna jag under täcket och se på Gilmore Girls. Bra avslutning på dagen.
 
2012-06-21 @ 22:31:23 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: hanna

du e inspirerande! bara denna stukade fot slutar ömma så ska jag snöra på mej springskorna jag me! :)

2012-06-21 @ 23:30:42
URL: http://systertyst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback