THERE`S A CLOUD OF ANGELS ABOVE YOUR BED TONIGHT.

Foto: Simon Weiner

Lugn och skön semesterdag avslutad på bästa sätt. Såg Batman på bio med ett gäng sköna typer och det var lätt den bästa film jag sett på länge. Hade höga förhoppningar och de infriades med råge. Var sådär fjantigt uppspelt när filmen var slut och lite för rastlös för att gå hem och sova, så jag traskade ner till Sandö med Simon och satt där och pratade tills solen försvann och det blev allt för kallt. Så nu har jag analyserat sönder mig själv igen - men på ett positivt sätt eftersom jag fick göra det tillsammans med någon annan. Det finns inget mer destruktivt än att analysera sig själv i sin ensamhet, men när man får göra det tillsammans med någon annan kan det vara precis vad man behöver.
2012-07-23 @ 23:28:44 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: lena

så sant så, det där om att analysera sönder sig själv:)

2012-07-24 @ 01:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback