THE STATIC WAVES ACROSS THE SCREEN DEFINE THIS NOTION, BACK AND FORTH AND IN BETWEEN LIKE MY EMOTION.

Bilden knyckt av Jonas
 
Var hos Johannes och chillade igår. Skulle åka vattenskidor men vädret var lite för kallt för att motivationen skulle infinna sig, och även de som vågade sig i vattnet fick ge upp efter en stund. Jag var lite för trött för att vara social, men det blev en helt fin kväll ändå. 
 
Idag ska jag njuta av min helt lediga söndag. Hämta en pizza och slöa på sängen med Fairly Legal. Det är så sällan jag kan ha äkta söndagar utan jobb, så nu tänkte jag passa på. Med tanke på hur sent det blev igår/imorse passar det perfekt att ha en helt kravlös dag idag. 
 
2012-07-22 @ 13:10:10 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback