ON A LADDER FROM THERE TO HERE I`LL CLIMB. ALL THIS CLATTER BETWEEN MY EARS I FIND. DOES IT MATTER IF I CAN`T CLEAR MY MIND?

 
Idag har jag bara knäppt bilder när det varit matdags. Började dagen med morgonkaffe på Ett rum och kök med Dan. Efter några timmar övergick morgonkaffet till eftermiddagskaffe och vårt bordssällskap växte. Sen blev det lunch för mig själv nere vid stranden, och där låg jag och läste och tänkte hela eftermiddagen. Kvällen bestod av en springtur, en cykeltur och en film.
 
Förra veckan stängde jag av helt och tänkte inte alls. Den här veckan tänker jag desto mer. Tänker på saker jag inte tänkt på på länge. Jag tänker på vad jag vill göra med mitt liv. På miljöombyte, på äventyr och utmaningar. På värderingar och vad jag egentligen bygger på. Jag tänker på hur jag vill att min höst ska bli. På resor, jobb, skola och hur man bryter höstgråheten. Jag tänker på var jag vill vara om fem år. Och funderar över om jag har en helt konstig bild av mej själv. Tänk om jag egentligen vill bli lärare och bo ute på landet och jag bara förtryckt den sidan av mej själv? Jag vet ju egentligen inte alls vad jag vill, vad är det som gör att jag avfärdar vissa saker så fort?
2012-07-24 @ 23:58:06 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback