HAVE A SEAT UPON THIS BRANCH OF MINE, IT`S BEEN A WHILE HONEY WONT YOU TAKE YOUR TIME.

 
Här kommer en "dagens-lista" i bilder.
 
Gjort:
 
Hämtat ut min biljett till Weekend Festival. Om tre veckor bär det iväg tillsammans med Johannes och Jonathan. // Fått lön och investerat en del av semesterpengarna i träningskläder från Gina Tricots rea.
 
Målat mina naglar lysande röda bara för skojs skull. // Varit på Peter Pan vid Korsholms teater tillsammans med lillasyster och David.
 
 
Åkt på en kort visit till Voitby för att beskåda bilarna, kaninerna och forsen.
 
  Ätit kebab. // Chillat med David och Simon och kollat film.
 
Planer:
Läsa en stund och sova så jag orkar med morgondagens Närpesutflykt.
 
Lyssnar på: 
 
Läser:
 
Klädsel:
 
 
Lunch:
Ceasarsallad på 1h+k tillsammans med Maria. Namnam. 
 
Väder:
 
Klockslag:
2012-07-26 @ 02:03:20 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: hanna

jag tycker om din blogg! å te å tycker jag om.

Svar: Tackar och bockar kära du!
Julia

2012-07-26 @ 13:15:46
URL: http://systertyst.blogspot.com
Postat av: Felicia

Nämen tack för att du visar mitt rätta jag här åt hela världen :))

2012-07-27 @ 16:51:50
URL: http://felicias.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback