THE TENSION IS HERE, BETWEEN WHO YOU ARE AND WHO YOU COULD BE, BETWEEN HOW IT IS AND HOW IT SHOULD BE.


Idag har jag multitaskat på Gudstjänsten. Och även om jag känner mig som en total klant ibland är det så grymt kul. Det bästa med att ha sina föräldrar i samma församling måste nog vara den uppmuntran man får av att pappa är så stolt varenda gång man ställer sig upp på scen ;)

Annars känns mitt liv relativt strukturerat och under kontroll just nu. Trots det finns det dock en hel del saker som hänger i luften och sånt gör mig trött. Trött har jag varit hela veckan. Sådär så att jag vill gå och sova innan tolv. Det händer inte alltför ofta.

Imorgon blir det att lägga i superväxeln med pluggandet. Och förnya passet, reseplanerna fortskrider. Har vi riktigt tur kanske vi lyckas boka redan imorgon. Just nu är det det här som är mest aktuellt. Luxor i Egypten. Jag vill vill vill vill!

(googlade bilder)
2012-01-08 @ 22:38:00 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Ärlige Ashen

Egypten e faaalit

2012-01-09 @ 22:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback