IN YOUR NAME I FIND MEANING, SO I`M HOLDING ON, HOLDING ON TO YOU.

Ni vet sånadär dagar när man inte vill träffa folk men egentligen inte orkar vara ensam heller. Idag har varit en sån dag. Jag skulle vara duktig och plugga men orkade inte iväg till Tritonia, vilket resulterade i en halvtimme hemmastudier följt av alltför mycket Greys Anatomy. Och nu har jag lyssnat igenom gamla playlistor, läst Chic och sorterat hela min garderob, surfat för länge på lookbook och blivit kär i denhär kjolen.

Den här veckan har jag haft vad jag kallat kvällssemester. Nästa vecka har alla människor sportlov och vintersemestrar. Inte jag. Istället har jag haft helt lediga kvällar den här veckan. Vet inte när det senast skulle ha hänt. Så jag har gjort extremt lite vettigt kvällstid. Vackert så.

Imorgon ska jag shoppa. Så det så. Hoppas jag har lika mycket inspiration imorgon som jag har nu. Nu blir det dock ett sista avsnitt Greys innan sängen.

Extremt random uppdatering. Håll till godo.
2012-02-24 @ 23:44:27 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback