WE GROW, GROW, STEADY AS THE MORNING. WE GROW, GROW, OLDER STILL. WE GROW, GROW, HAPPY AS A NEW DAWN.

Dagens reafynd (för sammanlagt 24 €) på H&M i GW-gallerian. Har aldrig varit där tidigare och kunde konstatera att det är betydligt trevligare än inne i stan.

Idag är en timeout-dag. Inget jobb och inget plugg. Bara jobhunting, klädshopping, kinamat och Supernatural med Johannes. Och en kväll när jag är dödstrött, vägrar gå ut i kylan och bara ligger på sängen och myser i min ensamhet. I min nya übersköna kofta.

Imorgon däremot, borde jag vara supereffektiv med skolarbete. Känns inte särskilt lockande tyvärr. Har noll inspiration att börja på med kandidaten, vilket jag verkligen borde om jag alls ska hålla på med det här studerandet.

Det knäpper i väggarna i lägenheten. Jag antar att det är på grund av kylan och tycker det är lite småmysigt.
2012-02-02 @ 21:13:24 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback