YOUR HEART`S AGAINST MY CHEST, LIPS PRESSED AGAINST MY NECK. I`VE FALLEN FOR YOUR EYES BUT THEY DON`T KNOW ME YET.

 
Den här låten är så fin att jag blir lite kär bara av att lyssna på den. 
 
Mina dagar består fortsättningsvis mest av sömn och lite serier mellan varven. Fattar inte att man kan vara så trött fast man sover så mycket. Någon dygnsrytm existerar inte längre, jag sover eller är vaken lite enligt hur jag har lust bara. Det stora problemet just nu är att mina magmuskler är så sjuka att jag inte lyckas hosta ordentligt... Och ja, jag är uttråkad, trött och tycker synd om mej själv. That´s what happens efter sju dagars intensivt hostande och feber. PLUTT.
2012-12-15 @ 18:53:36 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback