SO I HAVE A PROBLEM YOU SEE, MY DEAR, ´CAUSE I CAN`T MOVE ON AND I CAN`T STAY HERE. I GOTTA FIX IT, I NEED YOUR TEARS, BUT MOSTLY NOW I NEED YOUR EARS.

 
 
Min senaste repeat-låt.
 
Knasig dag. Vaknade närmare eftermiddagen efter att ha nördat mig alltför länge med Johannes igår. Fellowship of the ring extended med grillmatspaus i mitten och två avsnitt Supernatural gjorde att det var mer morgon än natt när jag till sist stupade i säng. De resterande timmarna av dagen har gått åt till att söka en vinterjacka på mellandagsrean. Helt galet var det ute i butikerna och jag insåg plöstligt varför jag undvikit julrean tidigare år. Men jag kom iallafall hem med en varm vinterjacka för halva priset. Fina fisken.
 
I övrigt är jag fortfarande aningen bitter över min hals. Som att det inte skulle räcka med att jag hostat och haft feber i tre veckor nu, framkallar varannan hostning kräkreflexer som följs av avstannad andning. Så har det varit i en vecka - speciellt på nätterna - men idag när jag vaknade var det första gången jag faktist fick stå ovanför toaletten och hosta i femton minuter innan jag kunde börja andas normalt igen. Och eftersom jag inte bor tillsammans med någon vänlig själ som kan ta hand om mig och tycka synd om mig får bloggen bli utloppet för all ynklighet. 
 
Men nu ska jag sluta vara ynklig och istället piffa upp mig och dra iväg till DooBop för lite kvällsunderhållning. Man kan ju inte vara sjuk och tråkig hela tiden heller. 
2012-12-27 @ 18:42:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback