IF I HAD A BOAT, I WOULD SAIL TO YOU, HOLD YOU IN MY ARMS, ASK YOU TO BE TRUE.

Inledde nyårsfirandet redan på söndagen med nyårsfest i kyrkan. Festligt värre, med "nästan-trerätters", ljuvlig musik och en massa snygga människor. Spenderade hela halva lördagen med att förbereda kalaset med Julia så det kändes extra fint när allt klaffade. Hängde kvar i kyrkan hur länge som helst sen och hann med lite välbehövligt tjejsnack innan vi drog vidare till Benjamin för att kolla film. Nedan följer bildbevisen. 
 
Nu ska jag dock försöka ta mig i säng utan att fastna alltför länge i någon bok. Imorgon bär det iväg till Närpes (igen) för att fira nyåret. Jag tror att det enda sättet att få ett lyckat nyår är att inte ha några förväntningar ALLS. Det har jag inte haft i år, så jag hoppas att min teori fungerar ;)
 
2012-12-31 @ 01:27:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback