HAVE YOURSELF A MERRY LITTLE CHRISTMAS, LET YOU HEART BE LIGHT, FROM NOW ON OUR TROUBLES WILL BE OUT OF SIGHT.

 
Ackompanjerat av ljuvliga Andrew Belle kommer här Önskelistan version 2012. Om någon känner för att lyssna på mer julmusik men redan har börjat tröttna på de vanliga versionera kan jag passa på att tipsa om den här listan, där jag plockat ihop några klassiska favoriter och en hel hög alternativa versioner och helt nya jullåtar.
 
Önskelista version 2012
Andra saker som också går hem:
  • En slimline-Bibel med dragkedja (Svenska Folkbibeln). 
  • Höst/vintergardiner.
  • Sånglektioner.
  • Vinterjacka.
Även om jag själv tycker det är så väldigt roligt att fundera på julklappar att jag föredrar att strunta i listor vill jag uppmuntra min familj till att hålla sig till listan iår. En hel del av sakerna behöver jag verkligen och resten representerar i stort sett alla de begär som finns i mitt hjärta. When in doubt go with a giftcard for books!
2012-12-08 @ 19:22:00 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Lilian

Tänkte precis fråga efter listan. Få se nu hur tomten fixar dethär :)

2012-12-08 @ 19:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback