GIVE ME SOMETHING BRIGHTER, GIVE ME SOMETHING I CAN SEE, GIVE ME SOMETHING VICIOUS, GIVE ME SOMETHING I CAN BE, GIVE ME ALL THE LOVE AND PEACE TO END THESE WARS, GIVE ME SOMETHING SACRED, SOMETHING WORTH FIGHTING FOR.

 
I torsdags friskförklarade jag mig själv eftersom tålamodet tog slut. Har fortfarande feber och speciellt nattetid hostar jag alltför mycket för att det ska vara behagligt, men energin börjar sakta men säkert återvända. Sedan friskförklaringen har jag bland annat hunnit julstäda min lägenhet, se The Hobbit, frukostdejta och lunchdejta, julshoppa och vara på släktmiddag, och nu ligger jag på systera soffa i Närpes. Ikväll ska jag ut med tjejerna och planen för morgondagen är att åka tillbaka till stan för att klä julgranen och fira mammas födelsedag med familjebio. Julafton firas i Vasa med familjen och juldagen i Närpes med gymnasiegänget. Det blir bra det här!

Bilder från gårdagen.
2012-12-22 @ 16:19:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback