DAYS THEY FORCE YOU BACK UNDER THOSE COVERS, LAZY MORNINGS THEY MULTIPLY, BUT GLORY`S WAITING OUTSIDE YOUR WINDOW, SO WAKE ON UP FROM YOUR SLUMBER, BABY OPEN UP YOUR EYES.

 
Det här med att hosta hela tiden, it´s killing my calm. Tog en sväng till jobbet imorse men blev hemkörd igen ganska fort eftersom jag "bara hade halvljus på", som Steffi så fint uttryckte det. Och jag tackar inte nej till att vila. Även om jag inte har så mycket mer än stegring känns det som att min hals håller på att ge upp totalt. Tyckte så galet synd om grannen inatt. En gång under natten hörde jag honom hosta och jag undrar om det liksom bara var en medveten demonstration för att visa mig hur bra hostningar hörs genom väggen...
 
Det var den klagovisan. Tack och gonatt!
2012-12-12 @ 22:47:00 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: lottaregina

ingefära och vitlök och honung och citron är good shit. krya på dej!

2012-12-13 @ 08:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback