AND THROUGH EVERYTHING WE`VE LEARNED, WE`VE FINALLY COME TO TERMS, WE ARE THE OUTSIDERS.

En jobblunch blev till shopping som ledde till en kaffedejt som ledde till mer shopping. Och plötsligt var den dagen slut. Eller inte riktigt, men jag har bestämt mig för att ta det lugnt ikväll. Konstaterade att jag haft program alla kvällar sedan långt innan julen, så kanske jag borde hinna med lite jullugn i min ensamhet jag också. Så nu ska jag städa upp min lägenhet som mest bara varit en mellanlandningszon de senaste dagarna, och sen ska jag ligga på soffan med mina böcker resten av kvällen!
 
Paparazzibild på mitt söta lunchsällskap samt den föredetta ostkakan jag avnjöt i sällskap av Jessica.
2012-12-28 @ 17:55:35 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback