ALL YOU RICH MEN AND THE HIGH ABOVE, ALL OF THOSE WITH AND WITHOUT LOVE, ALL YOU BURDENED AND BROKEN DOWN, BRING ALL OF YOUR TROUBLES, COME LAY THEM DOWN.

 
Woppidoo. Gårkvällens julkonsert blev - enligt mig - en succé. Omkring 300 pers var samlade och tillsammans samlade vi in över 7000 € till behövande familjer i Vasa. Och Rombergs var så proffsiga och sjöng så man fick gåshud mest hela tiden. Jag blir så glad när saker man jobbat med i flera veckor bara funkar och blir bra och människor är glada och nöjda. På sistone har jag verklige trivts extra bra med mitt jobb.
 
Annars i mitt liv så sitter jag som bäst hemma och rosselhostar och har feber. Har mest sovit idag. Utöver det springer jag på loppis en hel del eftersom jag säljer halva mitt bohag. Och köper nästan lika mycket nytt. Har bland annat hittat de perfekta vinterstövlarna, en varm och trevlig vinterklänning som är diskret halv-julig och den perfekta toppen till vår nyårsfest i Sion kvällen innan nyårsafton. Gymmandet har saktat av en aning, då jag varken hunnit eller haft inspiration och nu är sjuk. Förhoppningsvis kommer jag igång igen snart! Diabetesen går det helt okej med, men inspirationen tryter. Därför har jag flyttat min Lantus-dos igen. Jag riskerar att få mer låga värden men hellre lite lågt ibland efter som "it keeps me on my toes".... Men annars är allt fint. Det enda som tär på mitt samvete en aning är att jag egentligen borde vara helt inne i skrivandet av min magistersuppsats. Istället funderar jag ännu över ämne och frågeställningar. Kombinationen tråkig skola - roligt jobb är inte den mest lyckade.
 
Anyhow. Nu ska jag återgå till att vara sjukling och spara bekymren till någon annan dag. 
 
2012-12-10 @ 20:10:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback