TELL ME WHICH WAY IS UP, I`M GETTING LOST FOR CRYING OUT LOUD, HAD A POINT I MEANT TO MAKE...

Här kommer några bilder från dagens garden party i kyrkan. Det blev riktigt lyckat - med fint väder, god mat och mängder av trevliga människor. Själv var jag tyvärr alldeles för trött för att kunna njuta ordentligt. Det blev en fullång arbetsdag och en hel del till innan jag kastade in handduken och traskade hem med febern i släptåg. Så trött som jag var när jag kom hem har jag inte varit på vääldigt länge. Så tack och förlåt åt alla människor som orkat med mig, peppat mig och kramat mig idag!
 
Nu har jag dock en Bianca boendes på min soffa och när hon knackade på dörren ikväll flög tröttheten sin kos. Nu har vi precis kommit oss i säng efter att ha talat bort många sömntimmar sittandes vid köksbordet med våra tekoppar. Vackert så. Men imorgon ska jag verkligen försöka hinna sova och vila ordentligt!
 
 
 
2012-08-13 @ 01:04:00 Kyrka Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback