I`M LOOKING FOR A PLACE TO START, BUT EVERYTHING FEELS SO DIFFERENT NOW.

Här kommer några bilder från en väldigt omväxlande dag. Började med att vara duktig tillsammans med Jessica. Det var så vardagligt att det inte fastnade på bild, men vi satt iaf på biblioteket och jobbade och pluggade några timmar innan vi handlade mat och gick ner till stranden.
Där var det varmt och soligt och vi kom oss till och med ner i vattnet. Efter några timmar dissade Jessica mig för Juthbacka, men jag stekte vidare ändå.
Efter att ha duschat av mig sanden cyklade jag mot Brändö, där Nanna&Huppim hade avskedsfest eftersom de ska flytta till Helsingfors. Där spelades det Blitz och alla hade fina miner - Becka med flit och resten i misstag.
En Tichumatch höll också på när jag anlände... 
... och det gick helt klart väldigt bra för Johannes...
Det var alla bilder som fanns i min telefon. Jag tillbringade iallafall största delen av festen med att diskutera viktigheter med Julia, och sen cyklade vi vidare mot Strampen. Där vimlade jag på tills klockan blev midnatt och det var dags att cykla hem. Imorgon ska jag nämligen bila ner till Esbo tillsammans med Johannes och Jonathan för att hänga på Weekend Festival och lyssna på bra musik. Det blir fint det! Tack och gonatt!
 
2012-08-18 @ 00:13:00 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Random dude

Känner tichu helt klart int e min grejj efter den matchen ;)

2012-08-19 @ 22:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback