BUT I`M MISSONG WAY TOO MUCH, SO WHEN DO I GIVE UP WHAT I`VE BEEN WISHING FOR?

När man inte orkar sova kan man alltid nörda sej på lookbook och weheartit och fyllas av diverse materialistiska och icke-materialistiska begär. Så här kommer en lista på saker jag vill ha:
 
1. Långt hår - och gärna rött.
 
 
2. Den perfekta röda kjolen.
 
 
3. Höstväder så att jag får klä mig i stora tröjor och mjuka halsdukar. Just nu blir jag mest bara förvirrad och vet inte om det är varmt eller kallt eller mittemellan.
 
 
4. Någon att kramas med.
 
 
...och en massa andra fina saker, som snygga höstskor och söta klänningar. Och med det säger jag gonatt.
2012-08-27 @ 01:30:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback