AND YOU KEEP SAYING THAT YOU`RE RUNNING DOWN A DREAM, BUT YOU DON`T KNOW WHERE IT LEADS AS YOU KEEP CHASING THE LIGHT.

 
Idag mår jag sannerligen konstigt. Mina sockervärden är höga oberoende av hur mycket insulin jag trycker i mig och jag har sovit bort hela fyra timmar av dagen trots att jag ansträngt mig noll. Skulle ha sovit fortfarande om jag inte fått så dåligt samvete när jag tittade på klockan. Bådar inte gott.
 
Så här långt har den här veckan mest bara bestått av jobb, sömn och trötthet. Men det är helt okej såhär efter några intensiva veckor. Roligt intensivt har det varit, men det är påfrestande det också. Just nu väntar jag mest bara på fredagens kräftskiva med mina favoritmänniskor i hela världen. Och under tiden ser jag på Off the map och blir resesugen once again.
2012-08-22 @ 19:50:01 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback