PÅSKVECKAN I MIN iPHONE


PRE-EC:
Dagarna innan EC kickade igång bestod av förberedelser, övningar, mera förberedelser, lite stress och en timeoutkväll på Mällis. Bland annat.

EC12:
Själva EC har varit fyllt med underbara människor och fina stunder. Att få spela med mitt älskade team, att få träffa och lyssna till Sara och Patrik Lindholm som var så genominspirerande, vara med på en härlig dopfest, teamwork som fungerar, att få se något man jobbat för så länge genomföras med excellens, människor som verkligen känns som familj, en kyrka man älskar... Gotta love church, säger jag bara, and gotta love my job!

POST-EC:



Igårkväll när allt var undandstädat och bortroadat åkte vi iväg till Sundom och chillade hos familjen Sigfrids. Ytterst trevligt att få avrunda en fenomenal helg med att varva ner tillsammans med en hel hög legender. Till sist blev det film hos Jonnis också, innan vi lugnat ner oss tillräckligt mycket för att klara av att åka hem till sängen.

Tack från djupet av mitt hjärta till alla som på något sätt varit inblandade och hjälpt till att genomföra årets bästa fest! Vi har världens bästa team, världens härligaste ungdomar och en Gud som är större än allt annat.

"Ett nytt bud ger jag er, att ni skall älska varandra. Så som jag har älskat er skall också ni älska varandra. Om ni har kärlek till varandra, skall alla förstå att ni är mina lärjungar."

"Vi älskar därför att han först har älskat oss."
2012-04-09 @ 16:47:58 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Nanna

Wow vad fint Julia! Speciellt söt den där bilden med Jacke å Mäts, Jacke va så SÖÖÖT! :D

2012-04-09 @ 20:49:49
URL: http://vattendroppe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback