WHAT IF HE`S MORE THAN ENOUGH? WHAT IF HE`S LOVE?


Även om det inte händer så mycket här på bloggen händer det mycket i mitt huvud. Det går upp och det går ner och just i detta nu är jag så glad, nöjd och tacksam över att allt ändå kan bli så bra även om jag själv är expert på att trassla till det.

Jag är glad över att jag har vänner jag får vara helt och hållet mig själv med, jag är glad över att jag har ett extremt spännande och roligt jobb, jag är glad över att jag har världens finaste familj och mest av allt är jag glad och lycklig över att jag har Jesus. Oberoende av om allt det andra jag nämnde skulle tas ifrån mig, kommer jag alltid att ha Jesus. Han som är det viktigaste för mig-honom kommer ingen nånsin att kunna ta ifrån mig.

More than enough.
2011-09-26 @ 23:12:38 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback