I TURN THE MUSIC UP, I GOT MY RECORDS ON

foto: Mathias Holm, snattat från Sion på FB

Igår var det SuperFridayChurch med tema Sport. Sion invaderades av 150 ungdomar iklädda allt från sumodräkter till rullskridskor, joggingdräkter, fotbollsutstyrslar och ballerinakjolar.
Kul var det. Vi spelade för första gången med vår nya bänduppsättning och hade feelis som få.
Efter allt härjande blev det pyjamasparty hemma hos mig tillsammans med mina f.d. lifeisar och nyblivna lifeledare. Gullungar <3

Den här lördagen inleddes med en tidig morgonpromenad i solskenet och en tjejfrukost i Sion. Nu är jag totalt ledig resten av dagen och jag njuter. Tänk vad mycket mer man uppskattar ledigheten när den är lite mer sällsynt. Så nu ska jag skriva klart en bokrecension, åka till Lidl och shoppa god yoghurt och kolla säsongspremiären av Vampire Diaries. Life is good! ;)
2011-09-17 @ 13:14:21 Paarrteeey! Permalink


Kommentarer
Postat av: Jossan

De här ser sjukligt kul ut! :D Kramar!

2011-09-18 @ 16:08:47
URL: http://sheisanastronaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback