AND IT FEELS LIKE I`M LETTING GO


Jag blir lite uttråkad av min egen bloggtorka. Vanligtvis är jag smått beroende av att blogga och det här är nog första gången jag helt och hållet saknar inspiration. Jag kan inte ens komma på vad jag brukar skriva om.

Jag kan iallafall berätta att jag har ett omväxlande jobb. Idag har det bland annat bestått av att tvätta två maskiner med lakan samt att jaga nattvardspersonal utan vidare framgång.

Imorgon är jag semi-ledig. Tror inte jag lyckas så bra med den lediga biten dock...
I helgen är det Sibbo och ledardagar som gäller. Så ser det ut den här veckan.

Nu ska jag dricka te och äta muffins.
2011-09-28 @ 19:20:59 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: hanna

nattpersonal? (...jobb? betalt? I'm in)

2011-09-29 @ 09:32:52
Postat av: hanna

haha. inser att jag läste nattVARDSpersonal till nattpersonal. så oerhört roligt i min hjärna. tänker jag på att jag måste skaffa jobb lite för mycket? yes.

2011-09-29 @ 16:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback