OH MY LOVE, LET ME HEAR YOUR VOICE COME THROUGH. I WANNA KNOW THE LOVE INSIDE OF YOU.

Det här har varit en sjukt intensiv vecka och de senaste dagarna har varit ganska tunga så idag bestämde jag mig för att lyssna till min självbevarelsedrift och hoppa av en teologikurs. Därför har jag fått några timmar ledigt nu på förmiddagen och skämt bort mig själv med sovmorgon och senaste avsnittet av Vampire Diaries.

Kom hem från Sibbo inatt efter intressanta ledardagar och massvis med fina diskussioner och trevligt folk. Now off to bändövning, gudstjänst och mera bändövning! :)
2011-10-02 @ 12:50:12 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Lilian

Aj du hoppade också av! Så gjorde även jag. Är vi månne släkt med varandra och tycker lika ibland om saker och ting? Ska vi tenta istället 17.11?

2011-10-03 @ 13:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback