OH, WHAT DO YOU WANT TO HEAR? WHAT DO YOU WANT?

Inspirerad av Ann och den tråkiga föreläsningen jag sitter på för tillfället tänkte jag göra ett försök att skapa en någorlunda intressant blogglista. Jag väljer och vrakar bland rubrikerna, och att presentera mig själv struntar jag i. But here we go.
Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 - En gammal bild på dig själv
Dag 3 - Fem sanningar om dig själv
Dag 4 – Bild på en person som du saknar
Dag 5 - Dagens outfit
Dag 6 - En bild på en person som är snygg
Dag 7 - I min handväska
Dag 8 - En bild som gör dig glad
Dag 9 - Favoritbandet
Dag 10 - Mina rädslor
Dag 11 - En bild som du alltid skrattar åt.
Dag 12 - Favorit film
Dag 13 - Du och någon klasskompis
Dag 14 - Om jag blev rikast i världen
Dag 15 - Den nyaste bilden på dig själv
Dag 16 – Pinsammaste minnet
Dag 17 - Mina ambitioner
Dag 18 - Min favoritplats i vardagen
Dag 19 - Någon i din släkt
Dag 20 – Senaste lyssnade låten
Dag 21 - Saker jag stör mig på
Dag 22 - Detta skulle jag vilja göra innan jag dör
Dag 23 – Den fulaste bilden på en själv
Dag 24 - Favoritårstid och varför
Dag 25 - Bild på familjemedlemar
Dag 26 – Något jag är beroende på att använda varje dag
Dag 27 – En bild på mitt favoritgodis
Dag 28 - Vad jag vill bli när jag blir stor
29 – Bild på favoritplagget
2011-10-10 @ 13:51:58 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback