LOOKING BACK THROUGH TIME, YOU KNOW IT`S CLEAR THAT I`VE BEEN BLIND, I`VE BEEN A FOOL.


Måste skriva ett inlägg bara för att jag för en gångs skull råkar ha en bild från dagen. Jag har tagit ganska exakt tre vettiga bilder i Oktober månad (systemkamera-komsi komsi). Bilden ovan är iallafall en backstage-bild från dagens photoshoot efter Gudstjänsten. Hur kul som helst.

Ett par såna här söndagar till så är söndagarna definitivt min nya favoritdag. Idag har dagen bestått av bändövning, feelis-Gudstjänst, Amarillo-middag med syster, chill hos Benjamin samt O´Malleys-häng med Jullan och Jonas. Inte illa. Inte illa alls.

Och imorgon ska jag inleda den nya veckan med frukost med min favorit-Emppu och lunch med fina Bianca. Sämre kan man ju ha det i livet!
2011-10-30 @ 23:32:39 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback