KICKING THROUGH THE AUTUMN LEAVES AND WONDERING WHERE IT IS YOU MIGHT BE GOING TO

Okej, jag är fortfarande aningen trög med bloggandet (jag skrattar rått åt mitt försök med den där listan ;)). Mestadels för att det är ganska fullt upp hela tiden. Sådär passligt fullt upp, inte stress-fullt upp. Måste konstatera att det här har varit en riktigt trevlig vardags-onsdag.

Jag har:
  • avklarat en engelskapresentation om "marginalization and social exclusion"
  • jobbat och till och med fått en del saker gjorda, som att:
  • spela orgel med pastorn
  • och hitta en sista leftover ballong som överlevt ända sedan EC-jubileet i april...
Dessutom har jag:
  • konstaterat att jag behöver köpa nya skor som inte faller sönder och läcker in vatten på 3-4 ställen
  • sovit en tvåtimmars powernap
  • chillat på bandövning och sjungit den här
  • träffat trevligt folk och drabbats av motorcykelfeber once again
  • ätit ägg
That´s about it. Nu borde jag plugga på tenten jag har imorgon, men det finns så mycket annat som är roligare. Typiskt. Men idag älskar jag verkligen livet.
2011-10-19 @ 21:46:02 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: amanda

Wow, spelat orgel med pastorn, de va inte illa! :D det är ju inte varje dag man får göra de, å int e de heller varje dag man hittar en så seglivad ballong heller ;)

Ibland tänker jag hur intressant det skulle vara att kunna vara en fluga på väggen i någons vardag. :)

2011-10-19 @ 23:46:59
URL: http://amandd.blogspot.com
Postat av: lottaregina

Ja HAAR så DÅÅLIGA SKOOOR :D

2011-10-23 @ 22:29:33
URL: http://lottaregina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback