I WANNA SEE THE EARTH START SHAKING, I WANNA SEE A GENERATION FINALLY WAKING UP INSIDE.

Den här dagen har gått i kulturfondens tecken. Nu är ansökningarna äntligen inskickade men där i slutet ville jag nog mest göra som någon annan anonym person tidigare idag och visa fingret åt hela alltihop.

Förutom kulturfonden kan dagen sammanfattas med Jodes yttrade tidigare idag: Ett gott skratt förlänger arbetsdagen. Stämmer fint, jag tycker jag mest bara fjantat mig hela dagen. Sånt som händer ibland, speciellt i närvaron av vissa av mina medarbetare.

Som bäst sitter jag och skriver ner en massa uppmuntrande meningar om våra ungdomsledare, som vi ska julfesta tillsammans med på fredag. Prima gäng det där. Det kommer att bli vilt ska jag säga er. Finmiddag, tichuturneringar och shejkshejk.

Nåja. Ska göra ett försök att komma mig i säng innan tolv ikväll så jag imorgon klarar av att ta mig tid för alla skolarbeten som ren gått flera veckor över deadline... Det här med att vara studerande är nog inte min starkaste sida. Men så är det ju inte något jag prioriterar alltför högt heller. Och det är helt okej.
2011-11-30 @ 22:18:04 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback