I`VE BEEN AWAKE FOR AN HOUR OR SO, CHECKING FOR A PULSE BUT I JUST DON`T KNOW




Ursäkta min ärlighet men det här har nog varit den värsta veckan på evigheter. Har varit så totalt energilös att jag inte har lust med nånting alls. Har dissat fler fester bara för att sitta hemma för mig själv, eller sitta och slöa hos mamma och pappa. Det är det enda jag orkar med. Till på köpet har min dator gått sönder igen (don´t even wanna talk about it) och mina tonsiller håller på att svälla upp totalt, precis som förra vintern.

Positivt är dock att jag, trots att jag behöver sol och värme, börjat tycka det är lite mysigt med vinter och jul. Inatt har det snöat.

Nu ska jag trotsa febern och kicka igång min supersöndag: eventmanager, söndagsmöte, infoträff för musikerna och till sist bandövning.
2011-11-20 @ 12:09:56 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Becka

Tell me about it! Exakt samma här, ja e sååå trött så ja vet int vart ja ska ta vägen, plus att min hals å e svälld. Blööh!

2011-11-20 @ 17:52:00
URL: http://withflowersinmyhair.devote.se
Postat av: Rita

Så underbart vackra snöbilder!! Dem kunde man ha som.... tapet!!!

2011-11-23 @ 13:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback