WE`RE CAUGHT IN YOUR FREEDOM

Jag gillar läget. Även om all tid som inte tillbringas på jobbet tillbringas med att tänka på eller skriva om antingen organisationer eller ätstörningar. Även om mitt sociala umgänge för tillfället mest består av 5-åringar, tre "tanter" och en praoelev. Och litet buskar, träd och nån planteringsglad kund däremellan.


Men det är vår. Och jag blir sådär fjantigt småkär i allt och ingenting och jag viftar med ögonfransarna åt allt som rörs.
*
Och mitt blodsocker hålls i fin balans tack vare Guardian-mätaren jag har lånad i två veckor.
*
Och jag fick träffa bästa Tove igårkväll och låna ut min soffa åt henne.
*
Och jag lekte hippie-indian idag när jag gick runt på biblioteket och njöt av att peta på böcker.
*
För jag har en hel sommar som är nästan alldeles oplanerad och då ska jag läsa böcker så det står ut genom öronen på mig. Varenda oläst bok som står i bokhyllan och hälften av dem på biblioteket.
*
Och jag har bara två arbetsveckor, tre inlämningsuppgifter, en gruppdiskussion och en uppsats/litteraturanalys kvar tills sommarlovet.
*
Och imorgon åker jag till Närpes och träffar mina life-tjejer och familjen.
*
Och helgen ska tillbringas på en villa i Larsmo tillsammans med de bästa. Tjejsnack FTW!
*
Och jag åker snart till Barcelona tillsammans med två av mina allra bästa vänner!


Så man kan ju liksom inte annat än vara glad.
2011-05-10 @ 22:22:02 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback