OH THE DIFFERENCES THAT OFTEN ARE BETWEEN EVERYTHING WE WANT AND WHAT WE REALLY NEED.

Fågelskådning i Larsmo skären!

Wow vilken helg! Åkte tillbaka till Vasa efter några jobbdagar i Närpes. Fredagen tillbringades med Elin, god mat på Fransmanni och ishockey på Mällis. Och resten av helgen har jag varit ute på en villa i Larsmo med några av mina favoritmänniskor. Och vi har pratat, pratat, pratat och pratat litet till. Välbehövligt, inspirerande och nyttigt. Nu på kvällen blev det gudstjänst i Nykarleby och nu sitter jag hemma och äter blomkålssoppa och överväger om jag klarar av att se Sverige-Finlandmatchen eller inte. Det lutar mot inte, mina nerver är för svaga.

Nepp. Istället ska jag sova bort förkylningen och febern så jag orkar med ännu en intensiv vecka. Och sen blir det solsemester!! ;D
2011-05-15 @ 20:41:43 Paarrteeey! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback