YOU`RE THE ONLY ONES WHO KNOWS HOW TO HANDLE ME

Jag har spenderat kvällen tillsammans med några av de bästa. Älskade Ann fyller år på måndag och ikväll har vi firat henne. Först blev det kalas med smörgåstårta (mumma!) och sen J&P. Konstaterade att jag inte varit där sedan i somrast och först kände jag mig ganska malplacerad. Men det blev trots det en riktigt bra kväll och i slutet var jag så slut och fnittrig att precis allt var hysteriskt roligt. Kan ibland tycka det är litet småpinsamt att jag alltid ska bli så fnittrig och fjållig (och får så dålig balans med mina höga klackar!) fastän jag är nykter! ;P

Jag är så tacksam för mina vänner. Det är så otroligt skönt att ha människor som man har känt i all evighet som man kan vara helt och hållet sig själv med och som man kan prata om allt med. Och även om man inte träffas jätteofta eller är en del av varandras vardag är allt ändå lika naturligt och självklart varje gång man träffas. Man vet var man har varandra. Jag älskar det. Jag älskar dem.

Tommi och mina favoritblondiner-Ann, Ika och Jessica

Ikkis och Fredde. Bästast i världen.

2011-03-06 @ 03:56:31 Paarrteeey! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback