WELL I REMEMBER THE SLEEPLESS NIGHTS

 

Det här är så mycket vårfiilis som något bara kan bli. Det är också så mycket sommaren 2008 som något bara kan bli. Det var vilt. Ika och jag pratar fortfarande om "DEN sommaren". När vi aldrig sov, körde runt i Näsby i hundratals timmar och kilometrar, när vi gjorde konstiga impulsresor, hamnade i de mest konstiga situationer och sammanhang och när vi lärde känna och umgicks nästan dygnet runt med några av de roligaste människor jag känner.

 

Jag sitter hemma och lyssnar på Until June och får vårfiilis trots snön och det gråa vädret utanför fönstret. Jag steg upp halv nio på en lördag. Kan än en gång konstatera att jag håller på att bli gammal. Nu ska lägenheten städas och sen ska det packas innan jag och Lina hoppar på bussen till Åbo. Jag återvänder på tisdag.

2011-03-19 @ 09:49:49 Musik Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

hi julia, can i follow you in my blog?

2011-03-20 @ 04:07:41
URL: http://dega-syt.blogspot.com
Postat av: Anonym

hi julia, can i follow you in my blog? :)

2011-03-20 @ 05:22:15
URL: http://dega-syt.blogspot.com
Postat av: Anonym

hehe..can't understand swedish :D

2011-03-20 @ 05:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback