SO THANK YOU JESUS EVEN WHEN YOU SEE US JUST AS WE ARE, FRAGILE AND FRAIL AND SO FAR FROM WHO WE WANT TO BE

Ibland är livet extra behagligt.



Har en liten kris och försöker komma fram till vad jag ska göra av min sommar. Stanna hemma och söka nåt vanligt jobb och tjäna pengar, åka iväg som sommar-aupair nånstans eller kanske åka till Island och jobba på en hästgård?

Just nu känns det sista alternativet väldigt lockande och därför har jag skickat in en första preliminär intresseansökan.

Ständig förändring. That´s what I need. Nya utmaningar. Nya perspektiv på livet.



Imorgon kör kandidatstressen igång, och resten av livet också för den delen. Den här kvällen tänker jag göra absolut ingenting vettigt alls. Laga god mat och kolla en film eller fem. Fundera över livet och planera veckan som kommer.
2011-03-06 @ 15:58:09 Adventures Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback