I WON`T RUN WHEN IT LOOKS LIKE LOVE

Igår inleddes Österbottniska Nationens Årsfestvecka med Loungesitz (med 80-talstema). Urbra sällskap, trevlig sitz, grymt bänd och världens duktigaste sångare (GO FREDDE!)! Genomlyckad kväll helt enkelt.

 

Jag är inte så mycket för studielivet i Vasa, men i Åbo trivs jag desto bättre. Kom hem för nån timme sedan och har redan planerat in nästa besök som blir över vappen. Ibland skulle jag kunna börja studera i Åbo bara för att få hänga mer med världens snyggaste kompisar och för att få vara med i ÖN! ;)

 

Stysse-damerna: ordf Emilia& vice ordf Jessica.

trevligt bordssällskap och grymma musiker.

Anna-Cecilia&Tove aka Skrotten&Totten.

ursnygga Kix och typ första kortet ever där Lina är SUR.

Emilia goes Mimmi Pigg

jag själv i ett oförberett ögonblick, samt Fredde som gjorde dundersucce med bland annat Don´t stop believing

bandet-och speciellt Martin-went wild!

Ytärmarkarän Linda&Fredde

helgens värdar för Vasaborna: Tove och Jessica <3

Finaste tjejerna.

2011-03-22 @ 22:57:08 Paarrteeey! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback