THE WAY IT ALWAYS WAS IS NO LONGER GOOD ENOUGH

weheartit



Jag fattar inte hur jag förr klarade av att göra ingenting så mycket och så ofta. Idag har jag varit helt ledig och jag håller på att få SPUNK. Har hunnit sitta på sjukhuset, luncha i skolan, fixa sitzbiljetter, vara till biblioteket, betala räkningar, städa igenom alla mina mappar med viktiga och oviktiga papper, laga mat, kolla ett avsnitt glee, hälsa på syster och en hel massa anat onödig.

Jag menar, okej när det är vinter och mörkt hela dagarna. Då vill man ju ändå bra sova. Men nu, nu är det ljust ute och jag är RASTLÖS.

Så bara för att jag har bil och har tråkigt sticker jag iväg till Stenhaga (istället för att gå de 300 metrarna till citymarket) för att köpa hushållspapper och salladsdressing.
2011-03-16 @ 16:36:51 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: lena

Jamen visst! :) Man får allti försök förgyll ar as dag på na sett :)

2011-03-17 @ 19:20:42
URL: http://nattsomvantar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback