I SAVED MY LAST DANCE FOR YOU MY FRIEND

Jag vet att inläggen varit aningen substanslösa på sistone. Men jag har en kamera till låns och jag gör mycket roligt som är värt att förevigas i bild istället för i ord.

Idag har jag inte heller särskilt mycket ord, bara musik. Här har ni min nyaste vårfavorit Clare Maguire. Har på känn att det här är vad som kommer att spelas många veckor framöver. Hela skivan kan man lyssna på här.



Jag är fortfarande soffliggande sjukling men har trots det lyckats kolla på två lägenheter och äta smörgåsar med mamma och pappa. Nu ska jag städa och uppdatera mitt kök från jul till sommar. Från rött till grönt och lila.
2011-03-28 @ 17:42:27 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback